zapamätať prihlásenie
zabudnuté heslo

iVýskumy pomáhajú firmám a inštitúciám sa správne rozhodovať, poznať názory svojich zákazníkov a verejnosti. Skúmajú tiež postoje zamestnancov, testujú reklamné koncepty či webstránky.
Staňte sa preto aj Vy členom našej komunity a ovplyvnite kúsok sveta!

Máte otázku? (FAQ)

Pokiaľ máte akúkoľvek otázku týkajúcu sa iVýskumy.sk, prinášame Vám zoznam najčastejších problémov, ktoré majú jednoduché riešenie, a s ktorými sa na nás obraciate na e-mailovej adrese info@ivyskumy.sk:

Prihlasovanie, ID, heslo

Zabudol/zabudla som svoje ID.

Ak ste zabudli Vaše ID, môžete namiesto neho pri prihlasovaní zadať e-mail, pod ktorým ste na iVýskumy.sk registrovaní.

Zabudol/zabudla som heslo.

Heslo Vám nedokážeme poslať – pre maximálnu bezpečnosť je Vaše heslo uložené v zašifrovanej podobe, a preto Vám ho nedokážeme poslať. Môžete si ho však po overení zmeniť: 1. Navštívte stránku Zabudnuté heslo, 2. zadajte svoj e-mail. Do schránky Vám príde odkaz, pomocou ktorého si zvolíte nové heslo.

Žiadny e-mail mi neprišiel, takže nepoznám svoje ID.

E-mail po registrácii odosielame ihneď, doručenie na niektoré servery však môže trvať dlhšie. Ak vo svojom mailboxe používate vysokú úroveň zabezpečenia proti nevyžiadanej pošte, je možné, že do „Spamu“ spadol aj tento e-mail, hoci robíme všetko pre to, aby sa to nestávalo. Zmazať správu môžu aj Vami nastavené filtrovanie prichádzajúcich správ. Skúste sa preto pozrieť tiež do zložky „Spam“, „Nevyžiadaná pošta“, ale aj „Vymazané správy“ a podobných. Riešením je tiež nastaviť adresu info@ivyskumy.sk do zoznamu bezpečných kontaktov. Pokiaľ žiadne z týchto riešení nepomáha, kontaktujte nás.

Moja e-mailová schránka bola zrušená. Čo teraz?

Kontaktujte nás na adrese info@ivyskumy.sk a uveďte aspoň tri identifikátory, aby sme mohli bezpečne určiť, že ide skutočne o Váš účet. Sú nimi napríkald ID, pôvodná e-mailová adresa, poštová adresa, telefónne číslo alebo naskenovaný identifikačný doklad (vodičský, občiansky preukaz, pas a pod.).

Čo je to ID a na čo je dobré?

ID je číslo, pod ktorým ste evidovaní na www.ivyskumy.sk. Pomocou ID vstupujete ku svojmu účtu, a tiež do dotazníkov. ID Vám bolo automaticky pridelené systémom pri registrácii a zaslané na Vami zadaný e-mail. Pre prístup k účtu alebo k dotazníku potrebujete tiež heslo, ktoré ste si sami zvolili pri registrácii.


Kredity a odmeny

Práve som vyplnil/vyplnila dotazník a nemám zaň pripísané kredity. Kde je problém?

Ak ste náš online dotazník vyplnili až do konca, odmena Vám samozrejme náleží. Kredity však pripisujeme 1× za hodinu a niekedy až po ukončení celého výskumu, maximálne do dvoch týždňov. Ak problém pretrváva dlhšie, je nám to ľúto a určite nejde o zámer. V takom prípade nás kontaktujte, situáciu urýchlene preveríme a napravíme, a ak bol problém na našej strane, pošleme Vám extra kredity ako kompenzáciu a ospravedlnenie.

Aký je pomer pri prevode kreditov na poukážky do obchodov alebo na hotovosť?

Kredity majú pomer 300 kreditov = 1 EUR. Pri prevode Vám systém zobrazí počet kreditov aj ich hodnotu. Kredity je možné prevádzať iba v násobkoch 300, aby sme predišli stratám kreditov pri zaokrúhľovaní.

Chcel/a som si previesť kredity na hotovosť, ale nemohol/a som vytlačiť zmluvu. Už som pri tlačiarni, kredity sú odpočítané, ale k zmluve sa nemôžem dostať. Čo mám robiť?

Zmluvu od júna 2015 nie je potrebné tlačiť, podpisovať a posielať, prevod sa realizuje v plnej miere on-line, potvrdením a súhlasom so zmluvou jednoducho, pomocou tlačidla. Veríme, že tento krok i Vy prijmete s potešením, tak, ako už stovky ľudí z radov našich respondentov.

Neprichádza mi odmena

Ak ste si previedli odmenu na poukážku do online obchodu, bol Vám kupón (kód) zobrazený ihneď pri prevode a nájdete ho tiež kedykoľvek v histórii Vášho účtu. Ak ste kredity prevádzali na charitatívny systém Dobrý Anjel, tieto budú prevedené v najbližšom období a výpis z „Anjelského účtu“ vám poskytneme na požiadanie. Pri prevodoch na hotovosť by Vám peniaze mali doraziť prostredníctvom poštovej poukážky do cca. 35 dní odo dňa prevodu (odosielame ich najmenej raz za 30 dní, ale pošta potrebuje pár dní na ich doručenie). Ak sa tak nestalo, kontaktujte nás – zistíme príčinu a zaistíme nápravu.
Prosíme, nekontaktujte nás skôr než 30 dní po tom, ako ste vykonali prevod – Vaša odmena je v tomto období už na ceste.


Registračné údaje a profil respondenta

Prečo musím v registrácii zadávať požadované údaje?

Tieto základné údaje potrebujeme poznať preto, aby sme mohli do jednotlivých výskumov pozvať iba tých respondentov, ktorých náš klient chce mať zastúpených vo vzorke. Ak je napríklad výskum cielený na vysokoškolákov, bolo by zbytočné a otravné, ak by sme doň pozývali napríklad dôchodcov. Podľa registračných údajov tiež zisťujeme, či je v paneli iVýskumy.sk vôbec dostatočný počet ľudí z cieľovej skupiny, a či plánovaný výskum pre našich klientov dokážeme realizovať.

Ako zmením svoj e-mail alebo registračné údaje?

Stačí len vstúpiť do sekcie Môj účet – Kontaktné údaje a vyplniť zmeny.


Početnosť dotazníkov, pozvánky do výskumov

Neprišiel alebo nechodia mi od Vás e-maily a pozvánky. Kedy ich dostanem?

Existujú dva dôvody, prečo sme Vás ešte nekontaktovali: Prvý je, že ste jednoducho zatiaľ do žiadneho výskumu neboli vybraní. Účastníkov do výskumov vyberá počítač na základe špecifických požiadaviek na výskum. Je teda iba otázkou času, kedy budete oslovení. Zároveň sa riadime požiadavkami združenia ESOMAR, a v každom dotazníku môže byť iba malé množstvo úplne nových respondentov.
Druhá možnosť súvisí s prijímaním pošty do Vašej schránky. E-mailové pozvánky rozosielame respondentom automaticky. Skúste sa preto pozrieť tiež do zložky „Spam“, „Nevyžiadaná pošta“ alebo podobných, či v nich tento e-mail nenájdete. Riešením je tiež nastaviť adresu info@ivyskumy.sk do zoznamu bezpečných kontaktov. Pokiaľ žiadne z týchto riešení nepomáha, kontaktujte nás.
Tretím dôvodom býva to, že väčšina výskumov sa sústredí iba na obmedzený počet ľudí z rôznych demografických skupín. Tí sa vyberajú podľa rôznych parametrov, a nemôže ich byť oslovených naraz príliš veľa, lebo by časť z nich narazila na už ukončený dotazník. Neznamená to teda, že by sme na vás zabudli. Náš systém pozvánok je plne automatizovaný a jeho dobrou vlastnosťou je, že vám nebudeme posielať pozvánky do výskumov, z ktorých by ste museli byť následne vyradení.


Vypĺňanie, priebeh dotazníkov

Dotazník skončil už pri šiestej otázke. V e-mailovej pozvánke uvádzate väčší rozsah. Deje sa niečo?

V e-mailovej správe, ktorou Vás informujeme o prebiehajúcom výskume, vždy uvádzame maximálny rozsah dotazníka. Ten ale obsahuje rôzne tzv. filtračné otázky; to znamená, že niektoré otázky dostanú iba niektorí respondenti. Nebudeme sa Vás napríklad pýtať na to, čo ste nakúpili na internete za posledný mesiac, ak predtým uvediete, že ste zatiaľ nekúpili nič.
Na konci každého dotazníku by ste mali nájsť informáciu o tom, že ste na konci, a že ste teda dotazník úspešne ukončili. Iba v prípade, ak na takúto informáciu nenarazíte, môže byť niečo nesprávne. V takom prípade nás prosím kontaktujte.

Nemôžem vyplniť dotazník, objavil sa neznámy problém.

Niektoré problémy, ktoré s našimi respondentmi riešime, sa dajú vyriešiť najmä prihlásením sa v inom prehliadači, alebo aktualizáciou prehliadača na najnovšiu verziu. Pokiaľ to nepomáha, odporúčame skúsiť sa prihlásiť znova po 30 minútach.
Ak sa Vám zobrazila stránka s vlajkami, znamená to, že dotazník bol už ukončený, alebo nespĺňate kritériá pre vstup.
Všetky dotazníky, ktoré spúšťame, veľmi dôkladne kontrolujeme po faktickej, technickej i gramatickej stránke.

Dotazník sa nehýbe.

Ak sa vám iba nehýbu percentá v informačnej lište, prosíme, pokračujte. Znamená to, že stále odpovedáte na jednu sadu otázok a po jej dokončení „poskočia“ o väčšiu časť. Tieto percentá navyše nie je možné úplne presne vopred odhadnúť, keďže dĺžka dotazníkov sa môže medzi jednotlivými respondentmi líšiť.
Ak sa nenačíta ďalšia stránka či otázka, prekontrolujte prosím svoje internetové pripojenie. Ak sa viete dostať na iné stránky, napríklad Google.com, je problém u nás a veľmi pravdepodobne ho už riešime. Za nahlásenie takéhoto výpadku posielame našim respondentom malé odmeny ako ospravedlnenie.
Ak sa neviete dostať k ďalšej otázke, lebo dotazník hlási problém alebo chybu, prosíme, prekontrolujte, či skutočne zadávate požadované údaje v požadovanom formáte. Naše dotazníky pred spustením vždy testujeme na ich funkčnosť. Napriek tomu sa nedá vylúčiť naše zavinenie, ale najmä Vám kedykoľvek radi poradíme na našej e-mailovej adrese info@ivyskumy.sk, preto nás neváhajte kontaktovať. Ideálne bude, ak pripojíte aj snímku obrazovky (screenshot) problému.

Neviem sa dostať do dotazníka.

Tím technikov za stránkou iVýskumy.sk sa pred spustením každého dotazníka snaží minimalizovať takéto prípady. Ak sa nemôžete po prihlásení zúčastniť dotazníka, je to pravdepodobne z týchto dôvodov:
1. Neskorá reakcia na pozvánku. Často sa stáva, že v dotazníku už je miesto iba pre niekoľko respondentov. Čím skôr po doručení pozvánky do dotazníka vstúpite, tým väčšia je šanca na jeho vyplnenie.
2. Pripájate sa mimo územia SR. V súlade so zásadami ESOMAR umožňujeme pripojenie k dotazníkom iba z územia Slovenskej republiky. Ak žijete v Českej republike, registrujte sa na www.iVyzkumy.cz.
3. Nesprávne údaje vo Vašom profile. Aktualizujte ich teraz. Dotazníky kontrolujú, kto do nich vstupuje, a to nielen pri prvej otázke. Ak je napríklad určený pre ženy od 35 rokov, a vy uvediete, že ste muž, výskum sa ukončí. Pozvánky posielame iba tým respondentom, ktorí vyhovujú výberu, a neobťažujeme ostatných.
V prípade, ak sa Vám do dotazníka nepodarí vstúpiť z dôvodu naplnenia kvóty (jeho kapacity), garantujeme Vám odmenu vo výške 40 kreditov ako prejav vďaky za spoluprácu.


Ochrana údajov, anonymita

Kto uvidí moje odpovede a ako budú použité?

Iba adminsitrátori projektu iVyskumy.sk majú prístup k Vašim informáciám. Vaše osobné údaje sú uchovávané oddelene od odpovedí v dotazníkoch. Klienti našej spoločnosti sú pochopiteľne oboznámení s Vašimi odpoveďami, ale výhradne v súhrnných správach – nemajú teda k dispozícii informácie o tom, kto presne ako odpovedal. Viac informácií o ochrane údajov nájdete pod týmto odkazom.


Zrušenie účtu

Nechcem už byť členom iVýskumy.sk – ako sa odhlásim?

Je nám ľúto, ak ste s našim projektom aj napriek nášmu prístupu a odmenám boli nespokojní. Zrušenie účtu je nevratný úkon, preto si ho prosím dobre premyslite, najmä ak je na Vašom účte kladný zostatok kreditov. Možnosť zrušenia účtu nájdete po prihlásení, v sekcii Môj účet, pod položkou Kontaktné údaje. Na konci tejto stránky sa nachádza odkaz Zrušiť účet. Po potvrdení odkazu z e-mailu príde ku zrušeniu účtu, ktoré je okamžité.


Nenašli ste odpoveď na Váš problém alebo otázku?

V tom prípade sa na nás obráťte e-mailom či telefonicky. Kontakty nájdete pod týmto odkazom. Prosíme, vždy uveďte svoje ID, a ak ide o otázku ku konkrétnemu výskumu, uveďte tiež jeho referenčnú značku, ktorú nájdete v predmete e-mailovej pozvánky.

Ďakujeme za pozornosť a tešíme sa na spoluprácu!