zapamätať prihlásenie
zabudnuté heslo

iVýskumy pomáhajú firmám a inštitúciám sa správne rozhodovať, poznať názory svojich zákazníkov a verejnosti. Skúmajú tiež postoje zamestnancov, testujú reklamné koncepty či webstránky.
Staňte sa preto aj Vy členom našej komunity a ovplyvnite kúsok sveta!

Všetky informácie, ktoré o iVýskumoch potrebujete vedieť

Výskumné oddelenia pomáhajú podnikom a inštitúciám správne sa rozhodnúť, zistiť názory zákazníkov na tovary a služby, zamestnancov na zamestnávateľov, ale tiež otestovať reklamné koncepty či internetové stránky. Náš „panel“ respondentov tvorí veľmi pestrá vzorka ľudí zo Slovenskej republiky a v paneli iVýzkumy.cz aj z Česka. Každý z nich má možnosť sa zúčastniť ako internetových, tak telefonických, SMS, mobilných a iných typov výskumov.

Ako výskumy prebiehajú?

Pri každom novom projekte náš systém vykoná výber vhodných účastníkov pre výskum, a to na základe údajov z vyplnených profilov. Vybraní respondenti potom od nás obdržia e-mailovú pozvánku na účasť do výskumu.
V e-mailovej správe sú uvedené informácie o výskume, špeciálna URL adresa pre vstup do dotazníka a výška odmeny za vyplnenie dotazníka. Účasť vo výskumoch je dobrovoľná a je len na vás, do ktorého výskumu sa rozhodnete vstúpiť a do ktorého nie.

Nikdy nezasielame našim členom reklamné e-maily a ani nepredávame ich osobné údaje!

Odmeny za účasť

Po ukončení výskumov je Vám pripísaný vopred určený a Vám známy počet kreditov. Kredity môžete využiť niekoľkými spôsobmi vrátane prevodu na hotovosť – detailné informácie nájdete v sekcii Odmeny.

Typy výskumov, ktorých sa môžete zúčastniť


Na našom serveri je možné zapojiť sa do niekoľkých typov výskumov. Samozrejme je jen na Vás, do ktorých sa prihlásite, a do ktorých nie :-)

On-line dotazníky

E-mailom obdržíte pozvánku na účasť v on-line dotazníku s adresou dotazníka, jeho témou a odmenou za vyplnenie. Po kliknutí na odkaz sa prihlásite so svojim ID a heslom a vyplníte dotazník. Potom Vám pripíšeme príslušný počet kreditov na Váš účet (obvykle 80 až 600). Občas sa stane, že po vstupe nevyhoviete dodatočným podmienkam výberu – od nás však dostanete kredity aj v takom prípade.

Internetové diskusie

Skupinové diskusie (Focus Groups) sú jednou z výskumných metód, kedy sa vo virtuálnej miestnosti zíde menšia skupina respondentov (obvykle 6–10 ľudí) a diskutujú na moderovanú tému. Tieto diskusie väčšinou trvajú 1–2 hodiny a všetky informácie s Vami po vami prejavenom záujme dohodneme telefonicky.

Mobilné výskumy

Pozvánku do mobilného výskumu obdržíte SMS správou so základnými informáciami a odkazom na mobilné stránky s dotazníkom. Po prihlásení so svojim ID vyplníte dotazník. Ihneď po dokončení získate kredity vo vopred oznámenej výške. Tento typ dotazníkov je obvykle veľmi krátky a nekladie vysoké nároky na prenos dát, napriek tomu odporúčame nezúčastňovať sa tohto typu výskumov v zahraničí – z roamingu. Pokyny k nastaveniu Vášho telefónu.

Telefonické výskumy

Počas telefonického hovoru s Vami náš anketár postupne prejde celý dotazník. V prípade, ak sa Vám telefonát práve nehodí, je možné sa dohodnúť na neskoršom zavolaní. Po dokončení dotazníku Vám budú pripočítané kredity. To je hlavný rozdiel, ktorý sa naše telefonické výskumy odlišujú od konkurencie, a ostro sa tým vymedzujeme voči telemarketingu: Nič Vám nepredávame, naopak, za vaše názory Vás odmeňujeme!

SMS výskumy

Ak v registrácii uvediete svoje mobilné číslo, môžete byť oslovení SMS správou, v ktorej Vám položíme jednoduchú otázku. Na otázku odpoviete jednoducho opäť SMSkou. Na Váš účet Vám samozrejme taktiež pripočítame kredity, ktoré mimo iné kompenzujú cenu Vami odoslanej správy a samozrejme k tomu pridáme odmenu.


Ochrana údajov

Vaše osobné údaje chápeme ako vysoko dôverné a zaručujeme Vám, že nebudú poskytnuté žiadnej tretej strane alebo predané. Vaše odpovede v jednotlivých výskumoch nie sú prepojené s Vašou identitou a sú spracovávané úplne anonymne. Sme registrovaní na Úrade pre ochranu osobných údajov.
Viac o ochrane osobných údajov.


Páči sa vám naša ponuka? Zaregistrujte sa!

Robíme všetko preto, aby naši respondenti boli počas spolupráce s nami minimálne tak spokojní ako klienti, ktorí si u nás výskumy objednávajú. Ak nám v tejto misii chete pomôcť, pokračujte k rýchlej registrácii. Ďakujeme!